torsdag 27 december 2012

Dronten - A chain reaction


Fredde och jag är sååå Drontkåta. Vi måste lösa det här så att vi kan brassa av några uppvisningsvarv på Gubbis i samband med elitseriematcherna.
Som synes på filmen så var vi alltid extremt noggranna med att hålla vår maskin i toppskick, för att minimera driftstörningarna. Bland dom täta serviceintervallerna kan nämnas att vi bla, smörjer båda kedjorna varje skottår, och aldrig kört med 1900-tals luft i däcken.
Sidovagn, det enda värdiga sättet att färdas!

11 kommentarer:

Mousharaffbinbenschaladdbebbargagegubbe sa...

Gay

Stellan sa...

Djuplodande analys. Har du mycket studielån?

Anonym sa...

mycket vacker film, fick en tår i ögat när kedjan hoppade. men varför skickade ni inte en springpojke till biltema och köpa 520 kedjeprylar? /Egon Muller

Stellan sa...

Bäste Egon. Visst är Tomas en fantastisk producent, jag är stolt över honom.
Bilbuttericks var stängt, och det var enda kvällen som Tomas hade tid att filma.

Wizzard sa...

Vemodigt, men en sommardag o sköna minnen ändå(gissar jag)

Anonym sa...

Välfilmat, stämningsfullt, samspel, män och maskiner.
Kamratskap när det är som bäst, gränsar till h..oerotik
på ett väldigt fint sätt.
;0)

Bäjman sa...

Den sommarn va den finaste. Norges stora VM-hopp i sidovagnsklassen kom över å visa hur man sladdar, ljuger, skryter å käkar Valbiff.
FAANIHELVETE att du ska bli landsförvisad.

Stellan sa...

Bäjman, Ni har ju redan slutat älska oss. Vi bjöd och bjöd, men ni kom ju inte i höstas. Nu är livet över och allt är försent.

Mousharaffbinbenschaladdbebbargagegubbe sa...

Så där , gick VVS på gymnasiet o det drog en del, varför?

Stellan sa...

Din länk och kommentar gjorde att jag misstänkte att jag hade med ett riktigt geni att göra.

Mousharaffbinbenschaladdbebbargagegubbe sa...

Jag kan stava till skida??m