måndag 31 december 2012

Första lasset.

Tur att man har polare som Andreas,jag behövde inte direkt be om hjälp, utan istället lät det så här:
Jag river ur inredningen ur mitt jävla släp och kommer i morgon bitti, så gå upp i tid din lata jävel, för nu ska vi fanimig röja här.

När vi skildes åt på eftermiddagen lät det nåt i stil med:
Se till att få hit en jävla container så vi får nån jävla ordning på det här skiten nån gång!

Jag minns när vi var rörisar ihop. En gång ringde en kärring till firman för att berätta hur nöjd hon var med jobbet.
- Dom var så trevliga och duktiga pojkarna som va här, men usch vad dom svor när dom jobbade!

På onsdag går första lasset till kobben och verkstan börjar redan se tom ut.

6 kommentarer:

grogg sa...

Med så dåligt packande/utnyttjande av utrymme lär det ju ta till nästa år innan du har flyttat klart :)

Anonym sa...

Nä men vad ser jag .... är det inte en mig svets .... jag hoppas att den hör till släpen, för en sådan usel produkt kan väl inte finnas i "stekarn`s" ägor ?

Ken sa...

Hur fan stuvar ni? Djävla amatörer...håller med grogg, kommer att evigheter om ni ska hålla på sådär....

Stellan sa...

Ha ha, jovisst serru! Klart jag har en Migspruta, dock har tuben stått tom i många år. Men nu när man flyttar till bystan lär den väl nyttjas till att laga grävskopor, plogar och harvar.

Groggis, det åkte in mer skit sen...

Stellan sa...

Va fan, Ken. Vilken ton! Klart vi är amatörer, utbildade flyttkarlar är vi inte.

Anonym sa...

Jäklars vilka fina kompisar du har. Det där kallar jag att ställa upp!
Om tullarna sprättar upp och tittar in i dina flyttlass måste du filma dialogen, Tekniska Museet on world tour.

/Jörgen