måndag 14 januari 2013

Armbrytning


Som på alla bättre kalas, så stod givetvis pubertala kukmätningar på agendan, i form av enklare idrott.
Jag har tydligen blivit vekare med åren eftersom det tog en jävla tid att få ner en helt vanlig Göteborgare. Eller vanlig var väl inte riktigt sant, det är ju faktiskt den oerhört talangfulle designern Micke Hallgren, som ritat både Esox och Hulstern. Att han arbetar med estetik är svårt att tro när man ser karlns mössa.
Jag fick dessutom på truten av Knut under kvällen, men han har ju varit Norsk mästare, och norrmän lär ju vara bitiga av allt sälklubbande och lusekoftsvirkande.

2 kommentarer:

Petter R sa...

Rätt så seg ändå, den gode Hallgren, vad pysslar han med nu för tiden?

Upp med bilder nu, kräktes pucken så vill jag se det.
och du, 90graders slipen i nästa inlägg, den vill jag ha, men har 35mil till Skogås, kan du la posta..

Stellan sa...

Han ritar saker, som vanligt.
Jag får ju inga bilder som jag får posta.
Jo, jag nämnde ju att jag gärna postar grejer...