onsdag 9 januari 2013

Mera prylar.

Loppisbord som bågnar av trycket från alla rara bitar.

9 kommentarer:

Pucken sa...

Uj uj uj skulle inte dom avsluten på skorsternar sitta mulligt framför bakhjulen på min El Camino.

Orvar sa...

Tur att jag inte bor sextio mil norrut, den där loppisen hade tärt min redan klena ekonomi.

JOhan sa...

God morgon,

Är det bara jag som missat var och när?
Lördag?
Länna/Skogås?

//JOhan

Stellan sa...

Pucken, 14/71:an skulle sitta fint upp genom huven på din firmabilsCamino! Har dom mettis på OK Örby?

Orvar, om du inte bor sextio mil norrut, vart bor du då?

JOhan, Lördag mellan 10-15, Lännagårdsvägen 18-20 Skogås

Pucken sa...

Näe, dom små sossarna kränger mest ekosoppa till Tyota prius och andra brödrostformade könslösa åkdon.
BTW har beställt Hoosier ostar till Lucille nu,kuken va grann hon kommer att bli.

Gunnar sa...

Det är väl ingen jävel som bor 60 mil norrut. Alla jag känner bor där de bor, inte en enda meter därifrån.

Loftish sa...

Sosse kan du vara själv, Pucko...

Lester Boré sa...

Gunnar har onekligen en poäng.

Orvar sa...

Jag bor, precis som Gunnar säger, precis där jag bor. Vilket i där här fallet råkar vara ca sextio mil söder om Sveriges navel (sthlm), i skogen ca 20 minuter öster om Växjö.
De få fickpengar jag har skulle gått åt till diesel för att få upp 245an till er och sen hade jag fått sälja mina kängor för att ha råd att köra hem igen.