söndag 13 januari 2013

Större burnout-mc

Framåt slutet av festen kulminerade galenskaperna. Plötsligt brakar garagegrannen in med en cross i lokalen och börjar börna(syns väl på golvet). Efter några minuter med trotteln i taket så började det bli svårt att andas, så nån ruttnade och brassade av en kolsyresläckare rätt i nyllet på den börnande ynglingen!
Jag måste än en gång tacka alla som kom och jag grinar nästan av lycka över den episka natten. Särskilt tack till Josef och Knäckehäxan som fixade med käket så att jag kunde fokusera på öldrickning och mingel.

Kvällen innehöll det mesta som en växande pojke behöver. Riktigt bra hårdrock, riktigt trevliga polare, gummirök, stift och allsköns dumheter.
Undra vad grannarna tyckte om missbruket av Gunnars enorma tryckluftstutor och svartkrutskanonerna?

18 kommentarer:

Drusse sa...

Ja jävlar vilken fest! Hyggligt bakis idag men kan konstatera att det var värt det! Tack Stellan och Maria för partyt! Och tack till alla andra som gjorde kvällen till en av roligaste på länge!!

Lester Boré sa...

Xylografen.
Tack själv! - Captain Marley, utomordentligt mulligt! Den borde, precis som du sa, njutas i den Boréska lekstugan vid tillfälle.

Stellan.
Återigen, stort tack! Trevligt och mycket underhållande. Extra trevligt att få uppleva tvättäkta pundarmek som avslutning på ett förtrollande dygn i södertörns famn.
"Värmen är jävligt bra" - Enormt roligt!

Lofterud? Någon?

Mats sa...

Kul med ferre full av likasinnade även om anledningen till festen suger.

Stod och snackade med ikonerna Nisse Hedlund och Acke.

Då önskade jag att det fanns ett USB uttag i nacken på gubbarna så att man kunnat tanka ur lite kunskap :-)

Gasen sa...

Fan va kul vi hadde, och tack igen för den fina Polis skylten som nu kommer pryda ett garage i Nyköping!! men man vart lite sjuk av krutröken?

Gasen sa...

Fan va kul vi hadde, och tack igen för den fina Polis skylten som nu kommer pryda ett garage i Nyköping!! men man vart lite sjuk av krutröken?

Josef sa...

Sicket ett party! Dra åt helvete vilken fest! Rock'n'roll fest deluxe!

Josef sa...

De överblivna chipsen idag smakade avgaser och hade gummirester på sig - då har det varit kalas.

Sumo sa...

Att döma på nedanstående bild så vart inte mini gegghojjen såld, om så är fallet, är den fortfarande till salu?

Pucken sa...

Tack alla för en satans kul kväll !

Stellan sa...

Minicrossen finns kvar.

Stellan sa...

Alltså till salu menade jag.

Lester Boré sa...

Lofterud!
Blinka två gånger om du hör mig...

Fixarerik sa...

Nu börjar jag bli bakis...

Tackar för en trevlig tillställning!
Godnatt.

Pluppsson sa...

Kanonfest!!
Stort tack till er alla!

Loftish sa...

Blink blink...Nu börjar jag bli bakis...

Loftish sa...

Tack som faan Stellan!

Anonym sa...

Tack för hystokul fest!
Men vänstra sko är svart och luktar maskinrum, vad hände?

/Jörgen

Stellan sa...

Jag tackar tillbaks, men att fråga nån som var där om vad som hände är nog onödigt.
Vissa fragment finnes, men inget sammanhang.
Jag försöker att förstå mig på hur en berusad hjärna tänker, men det går inte...