onsdag 23 januari 2013

Va fan?

På sidan av min hotmail så är det ständigt massa reklam för dejtingsajter.
Nu poppade det här skiten upp, och när jag kryssade ner det så kom jag in på 'E-darling, för singlar med höga anspråk'!
Vad är det för skit?
Alla singlar har väl för höga anspråk, det är väl därför dom är singlar?

Alla företag som måste ringa,spamma eller på annat sätt trakassera hederligt folk för att få kunder borde rimligen inse att deras företag är kass!
Dra åt helvete, E-darling, och ta era jävla höga anspråk med er!

Förresten så har jag inget virusskydd, hur fixar man ett gratis sånt?

OBS, det måste vara enkelt att installera.

19 kommentarer:

Frun sa...

Du har virusskydd som du måste uppdatera!
Ta med datorn hem så ska jag fixa ;-)

Frun sa...

Du har virusskydd som du måste uppdatera!
Ta med datorn hem så ska jag fixa ;-)

Anonym sa...

RFSU brukar ha gratis virus skydd, bara att rulla på.....

/Johnny Boy

Anonym sa...

http://windows.microsoft.com/en-US/windows/security-essentials-all-versions

Anonym sa...

pilla bli pyttemjuks produkter och tanka hem avast antivirus från www.download.com

/bop

Anonym sa...

På min hotmail finns ingen reklam alls sedan jag laddade ner Adblock härifrån: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/

Rekommenderas!

/J B

Anonym sa...

e darling....vafan d e blondinbella som sextrakasserar

grogg sa...

Av bilden av dömma har du både F-Secure antivirus samt Microsoft Security Essentials (inte är uppdaterat eller kört på en tid)

Iofs är ine ttvå konkurrerande prodeukter i samma dator alltid så bra.

Anonym sa...

sug min pung mvh herr juholt

Mats sa...

Avast är gratis och seriöst, uppdateras automatiskt varje gång du slår på "burken". Ska inte vara några problem att installera.

Didde sa...

Du hade ju köpt en MAC ? Då borde du inte ha några problem.

Fast nu kommer det väl en massa skit om finska OS o kommunistiksa OS o annat grottliknande sa...

Herregud! Finns det verkligen någon som använder windows fortfarande???

Anonym sa...

Vem fan är Linux?

Anonym sa...

Tyvärr så är ju windows att betrakta som ngtslags standard.
Trots att den är lika logisk och lätt att förstå som britters envishet att dra avloppsledningar utanpå huset eller jänkarnas förkärlek till 110v 60Hz.

/bop

Lasse B sa...

Släng in linux! Inte haft vare sig virusskydd eller problem med virus på flera år....

Flugfiskaren sa...

Vafan är linux?

Stellan sa...

Didde, det var ju frugan som fick en Mac, jag får hållas med en minidator som egentligen bara ska användas för att mappa min moped.

En del kommentarer fattar jag verkligen inte, varför ska jag suga Juholts pung? Skrev jag något stötande?

Dasen sa...

Vad gör han nu för tiden, Juholt? Åker han bara runt i landet och inkasserar avsugningar? Det vore ju ganska fränt att kunna skrodera med att man haft oral närkontakt av tredje graden med Håkans skrotum.

Stellan sa...

Jävlar, Dasen, du är en sjuk man. Du skulle verkligen ha varit på festen...