torsdag 10 januari 2013

Viktigt meddelande!

Jag har något viktigt att berätta!
Loppisen som hålls på lördag mellan klockan 10 och 13 är som redan känt i SE Services lokal.
Adressen dit är:
Lännagårdsvägen 18-20 i Skogås (Nej, jag har inte lärt mig postnumret fast jag legat här i åtta år).

Om nån modern teogoogliker försöker hitta adressen på egen hand med hjälp av dator eller stor mobiltelefon så kommer dom att få upp min hemadress eftersom det är företagets officiella faktureringsadress. Och hem till mig ska ni faan inte! Mina finska grannar skjuter skarpt på alla bilar som inte hör hemma på gatan!

Jag har varit i kontakt med regeringen för att få dom att brassa på Hesa Fredrik och basunera ut loppisadressen i Sveriges Radio, men utan framgång. Troligen är dom sura för att jag ska lämna deras sjunkande skepp och för att jag snackat skit om dom.
Det var ju klumpigt av mig, nu när jag behövde hjälp och allt.

På tal om regeringen så tycker jag att vi alla ägnar en tanke åt stackars Annie nu.
Hon har det lite trassligt på pysslet just nu, och fick tom, avbryta sin semester för att reda ut allt knas.

16 kommentarer:

Gunnar sa...

Jag har en "Hesa Fredrik" liggandes i min samling av fånigt stora tryckluftshorn. Ska jag ta med den?

Stellan sa...

JAAA!!! Varför frågade du? Kan du ta med din jävla traktorsadel hem? Jag har givetvis inte gjort en barstol av den än.

Anonym sa...

Är det hon tanthuliganen som du hjälpte som är från Suomi??
Elak kärring med bössa!!
Då har du ju kunnat träna en hel del på finskt umgänge nu när du flyttar österut.

Huka dig / C-G

Lester Boré sa...

Mmm... Det nya idéprogrammet.
Liberalism när den är som allra vackrast och mest väldoftande. - Dvs fruktansvärt vämjelig och stinkande av galenskap.
Bengt Westerbergs, emellanåt otroligt förståndshandikappade, beteende kommer för alltid att vara överskuggat av denna pamflett som har gjort Centern till bärare av den skitliberalismens krona som Folkpartiet tidigare klätt sig i.
Fruktansvärt att hon fick avbryta sin semester iofs. Men å andra sidan kunde hon ju tagit ett knäck på Marabou istället, då hade det jobbiga ansvaret inte varit lika påtagligt - men det jobbet hade ändå tagit henne till sina drömmars stad.

Stellan sa...

Ha ha, underbart! Wet Besterberg, det var ju också en stolle av rang, med humör som får min sjuåriga dotter att framstå som en mogen individ fullt kapabel att leda landet!

Stellan sa...

C-G, nä elaka kärringen har ingen bössa vad jag vet. Svensk är hon också.

Lester Boré sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lester Boré sa...

Jag inser nu att jag brusade upp en smula i min tidigare kommentar, jag ber om ursäkt för detta och jag kommer att göra mitt yttersta för att hålla en mer civiliserad ton framgent.

Faktum kvarstår dock - Månggifte och annat tok resulterar, för egen del, inte i en glädjebaserad, spontan sädesuttömning.
Förutsatt att man inte tillhör den kategori människor som vidmakthåller att Docklands är det största som hänt Sverige, te.x Gudrun eller Alexander.

Stellan sa...

Gudrun på Docklands, det måste ha varit en syn för gudar!

Lester Boré sa...

Hahaha!
Hela jävla -68 vänstern påmindes såklart om gärdesfesten, log fromt, tog ytterligare ett bloss av Marockos stolthet och tänkte stilla - "Gudrun är sig lik hon! Undrar om hon fortfarande blir pumpad av Sven Wollter vid högtidliga tillfällen...?"

Stellan sa...

Ha ha, Nu kom ditt sanna patrialkala jag fram också!

Fixarerik sa...

Vill dra mig till minnes att jag hånglat med Wolters dotter på 1980talet...

Hmm...

Anonym sa...

Kul Lester, lite långa meningar för en annan men mycket pannfett har ju Centern alltid haft. Och hade Annie haft drömjobbet på pralinfabriken i Upplands Väsby ? Så kan man ge sig fan på att 3% av medarbetarna velat ligga med henne...
Och för att lyckas i Politiken så är inte månggifte och legalisering av blottare svaret, nä byt istället efternamn till Böög.sånt drar publik.

/Johnny Boy

Lester Boré sa...

Erik.
Var det under din tid som revolutionär trajjaryttare?
Hahaha, ja jävlar! Slaska tratt med dottern till Sveriges egen subcomandante Marcos...
(Gubbgungar med huvudet och upprepar mumlande orden "ja jävlar...")

rocket goldstar sa...

Docklands/Mats Hinze/Os bombaren. Det var tider det.

Anonym sa...

http://site.ru - [url=http://site.ru]site1[/url] site
site2