torsdag 7 februari 2013

Andra varvet.

Det första varvet med fernissa fick spelet av kylan, men nu har jag sicklat och slipat dom små fläckar som vägrade härda.
Jag byggde även in akter och skarndäck under ett litet tält som jag brakat låg värme igenom under två veckors tid.
Nu gick det äntligen att lägga andra varvet.

Om nån undrar varför i helvet jag är i Sverige och fernissar på arbetstid, så ska jag just dra till stan för att åka på Wheels-kryssningen.
Med lite tur så blir jag halvfull ikväll.

5 kommentarer:

rocket goldstar sa...

Du borde bygga en snygg möbel till nya kåken !
Wheels kryssning, har du någon uppgift eller ska du bara partaja ?

Stellan sa...

Möbel kommer! Jag ska mingla och partaja.

grogg sa...

Kryssning till Mariehamn?

Anonym sa...

Snyggt! Håller tummarna att detta varvet härdar bättre!

/Jörgen

Anonym sa...

Kul Stellan.
Du bor mestadels på Åland, åker till Stockholm för att kryssa till Suomi??
Hade det inte underlättat att kliva på när den passerar Åland??
Då hade du ju kunnat förvärma i pojkrummet på firman.
Men det är klart, du har väl inte hunnit skaffa ett liknande socialt umgänge där som du har i Sweden ännu.

Ha det så kul / C-G