måndag 11 februari 2013

Det ante mig! Tompa är sönderavlad av människan!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå, Tompa the älghund!!!!
Ska informera min kusin, storjägaren att han ska byta ut sina jämt och älghundar mot the real stuff.
Hans framgångar kommer att omtalas vitt och brett i jaktkretsarna.

Tack för upplysningen / C-G

Acke sa...

Jag har funderat på det här under dagen och jag har kommit fram till att den här filmen är en förfalskning. Det baserar jag på dom långa och djupa samtal jag fört med Tompa. Han anser att han är en varg, dvs älgens ärkefiende.
I sina hetaste drömmar,har han avslöjat, dödar han älgar. Så jag uppmanar dig att inte visa den här filmen för Tompa, och om Du redan gjort det så hoppas jag att Du inte skrattade åt honom. Det skulle vara mycket skadligt för hans självbild. Ert förhållande skulle lida obotlig skada.
Det här är mycket känsligt för Tompa.

Darwin sa...

Sönderavlad, det kunde man aldrig ha gissat med ett så varglikt utseende !?

I fejan ser han precis ut som dajmhålet på en varg.

Fixarerik sa...

Hahaha...
Fakta...hehe.
Det hade man ju redan vetat om man inte sovit sig igenom biologin i plugget.

Stellan sa...

Acke, Då sköter vi det här diskret. Tompa ska inget få veta.

Anonym sa...

Vafan är inläggen!? Har du trillat i spat på Åland och förfrusit fingrarna?

Stellan sa...

Men fan, jag jobbar ju! På ett riktigt jobb, med chef som kollar så att man inte bloggar på arbetstid.