onsdag 27 februari 2013

Fi satan!

Varför blir det alltid så här när man har en ny smucktub? Dom jävla tuberna drar till sig arbetardojjer som en pizzeria med rättigheter drar till sig förortsalkisar.

Min kollega Borat, trampade ut den längsta smucksträng jag sett(och jag har sett mååånga). Karljäveln kunde inte sluta garva på flera minuter, innan han avrundade med en av sina standardfraser: Fi satan!

Trots den smärtsamma förlusten av smucket så gladdes även jag något helt oerhört av det inträffade. Fan va skönt det är att ha jobbarpolare igen!

16 kommentarer:

A.Mansén sa...

Du vet, "MC-kedjeolja" på sprayflaska. Man tycker de innehåller mest luft, alltid slut!

Tills en dag, när en oöppnad burk välter i garaget och rullar obemärkt in och lägger sig bredvid det isdubbade bakhjulet på Crossen.

De djävla flaskorna innehåller ju skitmycke' fett! JAG LOVAR....

Stellan sa...

Skärvätskesprejen med, och högt tryck!

Anonym sa...

Lite som när man lägger en rökare, och det inte bara är metan som kommer ut?
Förstår precis ...
Henke

Anonym sa...

Pastan går under namnet "gråjävel" på den östgötska slätten.. Skitjobbig att få bort från torkarblad e den oxå...


///Arbetare i hängslebyxa

Stellan sa...

Henke, I US and A kallas det för SHART(en mix av Shit och Fart), skulle gärna se ett svenskt dito.
Hängselbrallan, Kan jag tro. Jag har applicerat den på andras torkarblad och under dörrhandtag.
Barnsligt och kul!

Gunnar sa...

Skicka en tub till Torehammar. Givetvis med ny etikett på, med något i stil med "Anal lubrication - for gay use only"

Svartsjö sa...

Jag har luckats punktera en burk punkasprej i kutsen på hojen, mina medtrafikanter måste ha garvat läppen av sig när det pyser ut en massa vitt skum ur arslet på den förbikörande hojjen.

Lester Boré sa...

Det här inlägget och de tillhörande kommentarerna får mig att osökt komma att tänka på "The Bristol stool chart". - Ett mycket användbart instrument i jakten på den ultimata självdiagnosen.
Den moderne mannen klarar sig i princip inte utan detta hjälpmedel, och eftersom den medvetne ändå, på daglig basis, kontrollerar effekten av den senaste anusblekningen, så blir det heller inget merjobb att försäkra sig om sitt hälsotillstånd.

Alltså!
Fem swinkorta lastbilschaffisjeansshorts av fem möjliga till The Bristol stool chart!

Sura sa...

Prova hugg en morakniv i en flaska fogskum så får ni se!
En gammal jobbarpolare med ett gigantiskt krullhår gjorde det.
Dagen efter kom han till jobbet med rakad skalle...

GonzoPeter sa...

Prujsa är svenska för shart.

Micke sa...

Den officiella översättningen för shart är skärt.
//Micke

Anonym sa...

Jag trodde det var stjärt???

GonzoPeter sa...

Att skärta.....
Jag skärtade.......

Nja, jag håller mig nog till prujsa.

Anonym sa...

Det heter "stänk fjärt" när det kommer med lite material i fisen....

Anonym sa...

Jag trodde det hette "skita på sig"?
//Chrille

Anonym sa...

Det brukar också benämnas självmål.
/Peo.