söndag 10 mars 2013

Tekniken vs, Stellan

Jag ligger under nu.
Mina telefoner verkar ha samma kvalite som min franska bil.
Jag har två telefoner som turas om att vara på reparation (så länge dom har garanti kvar).
När man får tillbaka dom, så ska allt konfigureras och fixas.
För att tex, få igång mailen (som behövs för att blogga) så ska det svaras på en massa frågor om föredragna nätverk och skit som jag inte förstår mig på.
Nu tror jag dock att jag löst problemet genom "trial and error"-metoden kombinerat med att svara ja på alla frågor där så var möjligt.

Ang, den franska bilen kvalitet så måste jag erkänna en sak.
Renault var oskyldiga till det senaste driftstoppet.
Det var min gamla fusklagning från ett tidigare haveri som gav upp, så egentligen var det ju ändå fransosernas fel, eftersom det haveriet orsakats av bristande kvalitet.

Ja, så måste det vara, jag tar tillbaka allt.

Nu ska jag testa att mobilblogga med en fin bild.

5 kommentarer:

Gunnar sa...

En variant vore kanske att göra backup på telefonen. Men det skulle förstås inte ge upphov till några blogginlägg.

Stellan sa...

Jag provade det en gång, men steg för steg beskrivningen på datorn stämde inte överens med det som stod på telefondisplayen. Jag blev nervös och var tvungen att avbryta.

rocket goldstar sa...

Själv har jag världens bästa jobbarpolare, Lasse B. Han kan allt om datorer och liknande.

Mystery Man sa...

Skulden ligger inte hos grodätarna utan faller helt på dina sluttande axlar. Du köpte ju skiten!

Didde sa...

En gåta att du orkar (hinner) hålla på med oäpple telefoner. När jag byter min iPhone tar det ca 15min så är den en klonad kopia av min gamla, utan att jag gjort något annat än att koppla ihop den med datorn.