måndag 15 juli 2013

Båtvård

Dom enda som hoppade ner i det sextongradiga drickat för att vaska av vattenlinjen och friborden, var jag och Jörgen.
Helt obegripligt, men så är det.
Båten måste ju vara fin även i skärgårdens ytterområden!

Igår skulle jag tömma muggen på båten framåtsmåtimmarna. När jag ryckte upp tanken så kom jag åt handtaget och det rann ut piss i hela båten...
Maria kallade mig för annat än älskling för en stund, men efter några timmars sanerande, och en kvarts bag in box, ligger jag skapligt till igen.

6 kommentarer:

Schneckenman sa...

Haha now I know why you have such a special beard:D

Lofish sa...

haha, underbart, jag kan höra både dig och Maria! Mer kiss och bajshistorier!

Anonym sa...

Finns det valrossar storlek small på Åland???

Undrar / C-G

Anonym sa...

Bilden skulle kunna vara från 1923
iofs kanske inte tribals och ungarnas namn var heta tags då..

Hockeyfrillan

Lena sa...

Åh äntligen!! Mera bar överkroppbilder, om jag får be. Skönt att få sig nåt till livs.

Stellan sa...

Wtf?? Jag har varken tribaler eller barnanamn på kroppen! Bara misslyckade ungdomsgaddningar, vilket alla riktiga karlar har!

Lena, your wish is my command! Jag väntar in nästa tillfälle att blotta min bringa på ett naturligt sätt.