torsdag 4 juli 2013

Häpp!

Kolla vad jag hittade!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Skådar mitt norra öga en GMC 2-taktsdiesel? 3-71?

Anonym sa...

Nått sånt har jag aldrig sett. Verkar lite lätt begagnad. / Kvarkenanders

Anonym sa...

Mera info tack, eller åtminstone några bilder till. //Mathias

Anonym sa...

Usch jag ryser när jag ser detta.
Började med pansarfil och avslutade med 320 korn.
Har fan ont i fingrarna ännu efter 26 år.
Blomman

Anonym sa...

Japp! Tveklöst en 3-71. Undrar om man kan använda en Roots-kompressor med hål i på en 50-tals Mercury?

Stellan sa...

Får kirra fler bilder nästa vecka.
Blomman, skönt att höra att du brakade av den med pansarfil. Dom flesta orkar ju inte vara noga utan slipar och polerar bucklorna och tycker att det blev skiiitbra!

Lester Boré sa...

Jag skulle må något lite bättre om jag hade en sån till sidan.

Stellan sa...

Pappa, ska försöka fixa. Messa mig ang, budget.