fredag 2 augusti 2013

Misslyckad gaddning nr:1

Johan, ditt ord är min lag.
Here you go!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag talar för samtliga läsare av den här bloggen när jag säger tack för att du inte visar nån förortstribal eller japansk jävla fisk!

Men en lite mer eggande bild skulle vara trevligt så här på kvällskvisten när frun lagt sig och man har avnjutit en 18-årig Laphroaig. Kanske en stiliserad Indian på ett privat ställe? Nej nu får jag sluta drömma...

/Päron

Stellan sa...

Päron, nu måste du väl vara nöjd?

Anonym sa...

Jag hade nog fantiserat om en något mer privat placering, men man får vara glad åt det lilla, som frun sa.

/Päron

Johan sa...

Tackar! Och så jädra misslyckade är dom inte. Har sett många som är mycket sämre...
Bl.a. Dagens värsta. Dont regret på överarmen. Troligtvis gaddat av någon med Parkinson och en rejäl släng av färblindhet!

Stellan sa...

Ha ha, förortstribal...

Anonym sa...

Jag såg en frän tatuering på en underarm häromveckan. Den föreställde den där figuren som körde Vincent liggandes, iförd badbrallor.

/J B