torsdag 1 augusti 2013

Oerhört besviken!

Här tajjade jag på med min gröna privatpersonsBosch som värsta förortscasanovan som känner sig som den händigaste i grannskapet.
Humöret var något bättre än övriga kvällar på bygget, då LK:s radiefräs visade sig hålla skärpan mycket längre än allt jag provat förr.
Givetvis missade jag att det låg en skruvjävel och lurade i spåret. Den kilade fast sig som om det inte fanns någon morgondag och hårdmetallspånen yrde.
Alltså, jag blir så oerhört arg och besviken när sånt här händer, så jag vet fan knappt vart jag ska ta vägen.
Att hitta en radiefräs med rätt mått och med hårdmetall här på ön, lär vara lika enkelt som att hitta en sabeltandad tiger.
GROVA KÖNSORD!!!

11 kommentarer:

Lester Boré sa...

Släpp prylarna omedelbart och segla tillbaka till Sveriges huvudstad!
Under Prideveckan ska ingen behöva trilskas med hårdmetallskär eller golvspån, då ska man stå på ett lastbilsflak ihop med Calle Norlén, med en fjäderboa mellan skinkorna och ta emot en pk-färgad manslem i svalget mellan vers och refräng i upptempoversionen av Go West.

Töntigt att hålla på med praktiskt arbete när man kan hänge sig åt viktiga saker som den inbillade vikten av att uppvisandet av den egna sexualiteten skulle ha inverkan på viktiga beslut gällande allas lika värde eller jämställdhet.

En raggare är en raggare. - frukt eller inte är helt oväsentligt.

Martin sa...

Det är inge roligt om det inte jävlas lite! Dessutom får du betydligt fler skrytpoäng näre e klart!!



/Martin

o21håkan sa...

kukar i luften och hela balletten åt helvete ungefär så brukar jag lite försynt uttrycka mig när det går lite ont

Simon från skogarna sa...

Lester: Det där var det roligaste jag läst på ytterst länge, säkert en vecka åtminstone. Mitt varmaste tack.

Anonym sa...

Så Calle åker runt på stan och moonar som vilken raggare som helst? Lite power big meet över hela spektaklet då.

Stellan sa...

Den mest utmärkande egenskapen hos just 'pridebögar' som Torehammar är att dom oavsett samtalsämne lyckas vrida till det till något som har med deras sexualitet att göra... Just saying;-)

Anonym sa...

Annars så är det ju Wheels på Hågelby i helgen med Sthlm cruising samt race på Kjula, så det finns mycket att göra så man slipper det randiga evenemanget.

Valet är fritt tycker / C-G

Acke sa...

Och Hydets Hillclimb. Lördag kl 13.

Anonym sa...

Jag som trodde att man köpte spånskivor med färdiga spår för golvvärmerören. Lite åt byggsatshållet.

Mickemink sa...

Hahaha!
Upptempoversionen också,fyfan!

Stellan sa...

Skivorna är spårade, det är vändningarna jag fräser. Det finna vändskivor, men jag gillar inte att det blir skarvar längs alla väggar.

Mickemink, det var länge sedan!