måndag 19 augusti 2013

Vad är det som har hänt?

Denna bild lämnar många frågor obesvarade.
Vad kan ha hänt denne man?
Vem är han?
Hur mår han?

Vem han är, vet jag, men den informationen tar jag med mig ner i graven, då bilden enligt den avbildade mannen, är av en föga smickrande karaktär.
Värt att nämna i detta sammanhang, är att samme man har figurerat tidigare på bloggen.
Den bilden visades samma bleka ändalykt, men då, ramlandes in i ett tält, med byxorna i knävecken...

Helt klart är att det finns vissa i bekantskapskretsen som skänker mer glädje än andra!

17 kommentarer:

Björn L sa...

Frågor?
Det ser ju ut som en helt vanlig fylla!

Stellan sa...

Jag tänkte på dojjerna, är det verkligen äkta Converse?

Anonym sa...

Skördefest?

Anonym sa...

Åkerpöök!!

Lester Boré sa...

Det ser ut som om han har fått skapligt med bög.

grogg sa...

Ja det var illa nog, förr, innan digitalkamerans tid och framför allt innan alla hade kamera i telefonen.

Nu vågar man ju knappt festa till när alla springer runt och dokumenterar alla dumheter och olycksfall i arbetet.

Björn L sa...

Det är väl kopior,det måste väl vara därför han inte tycker att bilden är så smickrande?

Peter A sa...

Han verkar jättegammal. riktigt dinosauriegammal!
Vaknade han efter det där...?
Tänk om han bara somnade in liksom?
;-)

Peter A sa...

Fan, ser ju nu att han har hår. Det har inte annonssäljaren jag tänkte på.

Göran sa...

Jag tror att det är en artig och ödmjuk person som tar säden ditt han kommer när han är gäst på en fest...

Schneckenman sa...

Haha Haaaaaaa Haha :D
oh I know who it is.
It must be the Father of Orange County Choppers.
I think the Son is some meters in background.
Your Blog profile picture Is shoot some hours before the crackdown.
Also i think it's happen shortly after the World Championshipe 2007;)

A.Mansén sa...

Är detta smygpremiären av "Arbetsplatsolyckor goes Suomi" ?

DP Race Tech sa...

Det nämndes dinosauriegammal men jag vill påpeka att det inte var jag!!! Är det verkligen samma snubbe som 1/2tältade på Strul förra året??? som jag satt och sympatiserad med fram på söndageftermiddagen...

DP says: Satt hemma på Mosta Hill efter att ha avnjutit Indian premiären i E-tuna, helt matt...

Stellan sa...

Nej, det är inte Loftish, han hade ju gett sig till känna, om så varit fallet.

Anonym sa...

Avkastad från Prideflak???

/Johnny Boy

Anonym sa...

Åh, en riktig bonde! Här i sitt naturliga habitat, i full färd med att plantera sin säd.

Peter A sa...

Jag var 100 på att det var Lofterud.