onsdag 11 september 2013

Kaklat

Nu är det kakel i alla badrum.

10 kommentarer:

Lazon sa...

Målflagg?

Stellan sa...

Målflagg De luxe!

Simon från skogarna sa...

Snyggt som vanligt när mäster är i farten....

Anonym sa...

Snyggt. " I alla badrum" hur många har du? Låter ju som hemma hos värsta hollywoodfrun.
// Anonymus

GonzoPeter sa...

Pepitatejp i badrummet, fan va fräckt!

Stellan sa...

Taskigt formulerat av mig, båda badrum skulle det ha stått.

Stellan sa...

Simon in the Forest, jag kan inte ta åt mig äran, jag målade panel när det klämdes plattor.

rocket goldstar sa...

Jag visste det ! Du diggar SKA-musik.

Pucken sa...

Helvete vad Lofterud ska bli avis nu !

Loftish sa...

Det var ett jävla kackel...
(Avd; Det är jag som är Josef)

Avundsjuka ligger inte för mig, Puckelino!