fredag 2 maj 2014

Puffran fungerar.

videoNu puttrar hon på som hon ska.

9 kommentarer:

rocket goldstar sa...

Skönt.

fd Kollegan Björn sa...

Jag tänkte just börja njuta på riktigt, när filmen tog slut!

fd Kollegan Björn sa...

Förresten: beter sig era videospelare likadant som min? Den lilla röda stapeln hoppar fram i exakt samma takt som avgaspuffarna!!

Lester Boré sa...

Björn.
Jag önskar att jag kunde svara på din fråga men då jag kontrakterat Apple som informationsleverantör är jag inte längre begåvad med finessen att kunna se videoklippen som presenteras i detta digitala himmelrike.

Frun sa...

Japp i min MacBook Pro hoppar den röda stapeln i takt ;)

Dasen sa...

Jag har gjort som Lester vilket ju uppenbarligen var så dumt att man skall straffas med censur, vilket får mig att tänka på att ryssarna enligt nyhetsmedia nu vill förbjuda Karlsson På Taket. Han skall tydligen förmedla en dålig relation mellan barn och vuxna. Visserligen trillade han ju ibland omkull med sin SAAB men det är ju länge sedan nu och varför det skulle påverka familjerelationer subversivt begriper jag inte. Ryssar...

Anonym sa...

En sån här vore väl något för Stellan! http://www.ladda-upp.se/bilder/xqfztahyrqanjj/

hauge sa...

gött ljud

Stellan sa...

Anonym, vilken fin grej!
Konstigt att det fortfarande finns folk som har iPhone, dom verkar inte så bra...