onsdag 4 juni 2014

Custom Bike Show 40 bast

På lördag är det Norrtälje för 40:e året.
Inför detta jubileum har Twin Club fixat en "Hall Of Fame", där dom har gamla vinnarhojar med.
Dom har lyckats spåra upp en del riktiga gamla raringar, som man inte bör missa tillfället att skåda.

Dock så tyckte dom att det verkade himla trist att ha en sån tillställning utan den gamla Vm-vinnaren, så jag har lovat att dom ska få ha Hulstern där.
Sluggern ville dom också gärna ha trots att den numera lever sitt liv som otvättad pendlarhoj.

Och nu ska jag passa på att försöka lösa ett problem.
Är det någon som kan ta med en påse träskruv(1000st) från Stockholm till Norrtälje på Lördag? Skruven får plats i en rygga eller packväska, men väger en del. Dessutom kan det ju vara trist att klota med tusen vassa skruv i ryggsäcken.

Dom finns i Trångsund under arbetstid, men jag kan säkert få nån att hämta ut dom och leverera inom Stockholm.

Skruvarna går inte att få tag på här på holmen, och jag skulle behöva montera dom på söndag, så dom är där innan vi gjuter.

9 kommentarer:

Acke sa...

Kan du få över skruvarna till mig så är det inga problem. Jag tar ju Subban till N-tälje så det är gott om plats.

Stellan sa...

Se där ja. Någon som har vägarna via Trångsund och Tumba? I Trånkan kan man passa på att få någoting kromat och i Tumba kan man handla bromsar.

Stellan sa...

Jocke Slipneger och Acke fixade biffen! Nu får jag skruv till helgen.

A sa...

Har inget med cyklar att göra, men den här vedhögen vore väl va nått för en världsmästare!? ;)
http://www.mynewsdesk.com/se/psonlineauktioner/news/kreugers-baat-gaar-paa-auktion-86425
/A

Stellan sa...

A, tack för tipset, men den där båten är för modern i linjerna för min smak. Sen tror jag att den kan vara lite för dyr...

A sa...

Ännu ett bevis på att jag inte fattar nått när det gäller båtar (heller)!
/A

Loftish sa...

Syns i Norrtälje!

Anonym sa...

Kreugers båt Mary ligger på bryggan bredvid mig den är kanonfin och renoverad av Johansson&son båtbyggeri men 10 miljoner verkar ju vara ett kolosalt överpris. För moderna linjer ?
/KvarkenAnders

Stellan sa...

Ja, det kan jag väl få tycka?
Jag gillar tio och tjugotal mera, men det är ju en smaksak.