fredag 6 juni 2014

Grej

Nu känner jag att jag kan kosta på mig att lägga upp en bild på kvällens härjningar.
Som en produkt av nojjan över att massorna ska trycka in bassängens väggar i framkant, så ska vi gjuta pjuck i den här gropen, och jag har stekt dit några feta dragstag som håller emot.

Nu var jag glad ett mitt tremeters slangpaket pajjade, så jag kunde köpa ett åtta meters. Det hade inte varit kul att ställa min fina växelströms-Tig på lerhögen, och se den drutta i drickat.

Nu blir det ett kallt stift, imorgon blir det skrevraket med laddtryck mot Norrtälje!

5 kommentarer:

Stellan sa...

Oj, nu skrev jag lite knasigt ser jag.
jag erkänner att jag redan trattat i mig några stift, man svetsar ju bättre då...

frun sa...

Det hade inte varit kul att ställa min fina växelströms-Tig på lerhögen, och se den drutta i drickat.
- Du föll ju i drickat själv ;)

Anonym sa...

Har du badat ! ?
/Kvarkenanders

http://www.blocket.se/dalarna/Billig_trabat_54345778.htm?ca=6&w=1 sa...

Någonting för tjejerna att pyssla med kanske.

http://www.blocket.se/dalarna/Billig_trabat_54345778.htm?ca=6&w=1

Stellan sa...

Kvarken, nä, bara en dojja.
Anonym, tack för tipsen, men för modern för min smak. Stäven måste vara rak för att jag ska gå igång.