lördag 27 september 2014

Hjääälp!

I kväll är det Speedway-Gp igen och jag kommer att vara tvungen att kolla via datorn, då inga kanaler sänder Speedway här.

Det brukar ju bara klippa och jävlas så fort förarna går av konan, och jag får högt blodtryck som en följd av detta.

Jag har en "fet uppkoppling" som kidsen säger, men det är Livestream:s sändning som drivs av Meta-tabletter.
Finns det något annat sätt att se Gp? Kan man kanske på illegalt vis hacka sig in på nån tevekanal?

Det här är viktiga grejer!

10 kommentarer:

Simon från skogarna sa...

Viaplay funkar det fint att streama via i Sverige. Hur det ser ut på Åland kan jag dessvärre inte svara på. Dock kräver ju viaplay abonemang och säkert att man betalar extra för motorsportpaketet.

Anonym sa...

Tror man får prova viaplay gratis i en månad.

Anonym sa...

Ett bra satt att se sverje tv (webb tv) fran utlandet via dator ar att anvanda ett programm som heter "hide my ass" , da manga webb tv sandningar inte far visas utanfor sverje. "gom min rumpa" ger dig en svensk ip adress var an du befinner dig och vips sa far du tillgang till all svensk webb tv

du maste dock dega lite for programmet men det ar val vart det om du kollar mycket svensk tv.

vet dock inte om det behovs for aland men jag tror det da det ju inte e inom sverjes granser.

ciao, ciao mvh klasse i FL

Lester Boré sa...

Stellan.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig... Jag har visserligen en kanal som sänder speedway tamigfan hela tiden men jag tycker det är lugnast när förarna kuperar sina motorer. - Det är ingen lätt sak att försöka ta del av Alberts visdom när ett antal helvetesmaskiner sprider sitt djävulska vrål i salongen.
Att stänga av eländet är inte aktuellt eftersom jag vill ha valuta för pengarna.

Stellan sa...

Florida-Klasse, tack för tipsen. Börjar ni också få kallt om mornarna?

Stellan sa...

Lester, vart har du varit? Jo, valuta för pengarna ja... Att kräkas i en ankarlift fram till klockan tre, bara för att man pröjsat liftkort

Lester Boré sa...

Stellan.
Jag lämnade det kulturmarxistiska paradiset Sverige för att låta mig ta del av patriotism och nationalkänsla i frankernas rike. Efter uträttat ärende är jag nu åter och jag ser med spänning fram emot nya upptåg från både ditt och dina läsares håll.

Jag skulle också, helt utan vidare, vilja passa på att ifrågasätta konsensusresonemanget gällande definitionen av ordet "feminist" - Kanske har du i egenskap av samhällsdebattör och trendsättare någon idé om detta...

En näst intill samstämmig skara elittyckare och professionella propagandister hävdar att en feminist är någon som anser att de båda könen ska vara jämlika.
Detta är i sanning en absurd förklaring och OM det, trots att verkligheten motbevisat detta ett antal gånger, skulle vara sant så skulle den petige hävda att namnvalet är en smula missvisande.

I konsekvensens namn undrar jag och många med mig, med ovanstående förklaringsmodell som mall, vad en rasist är...?

Björn sa...

Vill ju inte hälla salt i eventuella sår, men det gick ju på kanal10, ingår ju i de flesta kanalpaket, tex boxers om man vill gå via antenn. Själv upptäckte jag med glädje att det var visst frivisning på viasat motor, så del av morgondagen skall tillbringas framför TV o motogp!

Anonym sa...

Här kan de se det mesta! Installera inget som står!! Bara det att det poppar upp en jäkla massa fönster man får klicka ned innan det startar! http://www.ifeed2all.eu/type/football.html

Anonym sa...

Kom precis hem fran en dag pa sjon, va ute o kolla pa boat race http://superboat.com/2014-clearwater-schedule/
Faan vad det gar undan!

Till din fraga, generellt sa tycker jag det borjar bita i skinnet nar det nu borjar krypa ner under 25C pa mornarna

//Klasse