onsdag 14 januari 2015

Med äsch då!

Nu blev det så där dåligt igen...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen va "striligt".

Mvh Skogåsbon

Fixarerik sa...

Dystert.

Är du i utkanten av ditt kompetensområde måntro ;-)

Stellan sa...

Där är jag jämt, men även i detta fall är jag utan ansvar.

Stellan sa...

Nä... Så där kan man inte säga!
Nu skäms jag.

Koddington sa...

Det ligger inte på ditt bord !! Heter det

..K..

Björn sa...

Det var väl dåliga batterier i pressverktyget...?

Orvar sa...

Att ingen sagt något om att gråta över spilld mjölk?
Fast det kanske testkörs med vatten?

Stellan sa...

Björn, här svetsas allt!
Det var precis som förra gången, nån jävla datastyrd ventil som for upp då vi kopplat isär.
Förra gången var det disk, nu var det ostvassle. Skitäckligt!

Johnny sa...

Nått tips på hur man enklast/snabbast nitar ihop ett chassie med bra resultat...? ca 140 st 6mm stålnit med kullrig skalle. Är det bara "handarbete" som gäller?
Mvh
Blästrarn

Flygmek2 sa...

En pneumatisk/hydraulisk nitpress borde vara det rätta verktyget.
En sk."nitgris" ett numera nästan utdött verktyg tyvärr......
Funkar kanon om man bara kommer åt - ett pys och två sekunder senare :perfekt!

Stellan sa...

En sådan sålde jag till Lappskrället, det ångrar jag!

Johnny sa...

Jag bild-googlade på nitgris och det kändes väl sådär...