fredag 9 januari 2015

Viktiga saker

Jag fick ju världens linoljenoja, av alla läskiga historier om BerraBärs båthus och Groggs fylleoljande av bänkskiva. Jag är numera snudd på oljofob!

Nu fick jag ju en droppe linolja på bruksen till min skakslip, så den var ju tvungen att hamna i öppna spisen.
Jag fotade av dom viktigaste delarna först, så jag kan fortsätta att läsa förmaningarna före varje brukande.

Den viktigaste punkten är E... Man ska inte överskatta sin förmåga, utan stå stadigt med fötterna på jorden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eller som h.
Låter som med det här att köra vässad moppe.

Mvh Skogåsbon

Koddington sa...

Skulle va intressant att se vad som står under h ?
Med tanke på att man inte skall överskatta sin förmåga osv =)

..K..

Masen sa...

Det är faktiskt helt fantastiskt att dom påminner om att inte överskatta sin förmåga.
Antagligen vanligt förekommande i alla tänkbara miljöer.