torsdag 12 mars 2015

Bekvämt

Att arbeta som genussvetsare kan vara lite obekvämt ibland.

7 kommentarer:

Lester Boré sa...

Stellan.
Vad många ventiler det är överallt... Är det membranventiler eller butterflyventiler? Varför är det så långt mellan säte och don? Varför sexar du dig på jobbet? Är det fri starkmjölk som gäller om man jobbar på mejeri eller tjolar knegarna ett stop då och då?
Många frågor, mystiken tätnar...

Anonym sa...

"Mejeri" jo tjena....
Ålands välmaskerade kärnvapenlabb säger jag.
Sådär mycket rör och ventiler behövs inte för att sila ur halmen ur mjölk...

/Johnny Boy

Anonym sa...

Ett tips oxå, om du vänder på kroppen funkar knäskydden bättre...

/Johnny Boy

Stellan sa...

De flesta är kägelventiler, långa för att det är en kolv i, som styrs med tryckluft. Några butterflyventiler syns också i bild.
Tjolar? Det är inget bryggeri.
Tyckte du jag var sexig?

Det går knappt att fatta hur mycket skit det behövs för att få mjölk från en spene till en tetra...

Lester Boré sa...

Stellan.
Vaddå? Trycksätter man inte ventilhuset för att påverka ventilen?
Tjola betyder stjäla. (Tror fan att det är EU-migrantiska till och med...)
Man måste ju kunna dricka mjölk ur ett stop? - Acke, det kan man väl?
Sexig vet jag inte, trots att mitt håg då och då påstås stå till karlar, men jag ser ju tydligt att du försöker sexa dig under fototillfället. - Jag utgår ifrån att ditt översexuella beteende grundar sig i att du fått underrättelse som pekar åt att det kan finnas höns bland läsarna?

Anonym sa...

Ere här nån jobbarpolare??

http://ts1.mm.bing.net/th?&id=HN.608031627172971136&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

Undrar / C-G

Stellan sa...

Lester, jo, uppifrån eller nedifrån, beroende på modell. Kolven sitter i huset som ser ut som en cylinder.
Tjola, är väl ursprungligen från romanin, ja, skulle jag tro. Men om man baxar från jobbet(för att vara lite mera nysvensk) så heter det sjoxa.

Översexuell utstrålning är något jag begåvats med av naturen. Trots min otroliga dragningskraft, tror jag att denna blogg är tämligen tom på kvinnfolk.

CG, klickbara länkar!