lördag 17 oktober 2015

Val på Åland

I morgon är det val här på Åland.
Efter att spenderat ett helt liv åt att fundera på politik, så gick jag i somras med i partiet Obunden Samling på Åland, och kandiderar i kommunalvalet i Hammarland.

Då vanligt politikersmörande och kappvändande inte riktigt är min grej, så har min valkampanj varit tämligen obefintlig.


Det enda jag kan lova är att jag alltid står för det jag anser vara det rätta, och agerar ansvarsfullt därefter.

Om man mot förmodan lockas mera av det löftet än: "Gratis allt åt alla, helikopterskolskjuts åt barnen, och fri tillgång till svenska tv5", så kan man som boende i Hammarland rösta på nummer: 525

6 kommentarer:

Magnus W sa...

Svenska tv5 har ju inte ens jag. Det märks att det får utför för moder Svea...

Stellan sa...

Magnus W, ingen borde ha tv5...

Anonym sa...

http://www.dt.se/dalarna/falun/han-har-sveriges-snyggaste-skagg

DP Race Tech sa...

Nåååååå???? Hur gick det? Blev du kommunalpamp?

@j.erasmie

Fixarerik sa...

Ingen borde ha TV...

Stellan sa...

Dp, Japp!