onsdag 4 november 2015

Mera brädor

Nu är det panel på tre väggar, endast främre gaveln återstår. Denna sida gjorde jag med nostalgi-liften, då Raymond snodde tillbaka månlandar-liften som jag trodde jag fått i present...

Nåja, denna lift är mer spännande, dessvärre måste den flyttas varannan meter. Det hade varit coolare att dra fram den med murklan och ha den stå på tomgång under tiden, men sidåttan verkar ha gjort slut på ett vevlager... Det lät fan som Oxelösunds järnverk sist jag rev igång henne. Förbannade måndagsexemplar!

6 kommentarer:

Fixarerik sa...

Bara hälla i en hink babits...
Eller blir det cheva bb ?

Mr X3 sa...

Det kanske är läge att provköra Skandian i Mercuryn om du ändå måste riva ut sidåttan?

Stellan sa...

Cheva bb?? Dom har ju ventilerna hängande över kolvarna, det är ju som att be om problem!
Mr X3, jag tycker Mercuryn var rätt trött redan innan, så femton hästar kan nog vara i klenaste laget.

Fixarerik sa...

Det får väl bli kompressor på den nyrenoverade sidåttan istället.
Det behöver ju inte spåra ur till knullputs och 500 hästar. ..eller? He.hehe..he.

Stellan sa...

Nä, ingen puts på bruksbilen. Kompressor kan ju vara en idé, men man vill ju samtidigt ha lite bränsleekonomi då man pendlar till jobbet, och det brukar bli dåligt med den varan då man har puffburk.

Knut sa...

Stort grattis Stellan
Hilsen fam Sletto