måndag 11 januari 2016

Trevligt!

Idag fick jag en fin present med posten!

Jag nämnde ju tidigare att jag ville ha döda flugor mellan glasen på mina verkstadsfönster, för den rätta slitna känslan.
Lite förvånad blev jag dock då det damp ner ett paket av den varan i brevlådan.
Dessvärre hade flera flugor transportskador, vilket var lite trist.

Min kompis Peter har dock lovat att ordna en burk prima flugor i mint condition!

Det får bli ett fönster med hela och ett med trasiga flugor. Eller borde jag blanda dom? Mångfald är ju inne just nu. Borde ju kunna höja andrahandsvärdet på garaget.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Innan garaget är färdigt kanske flugorna kan bo i något av fönstren i nya huset...?

Jävla härligt att dra upp rullgardinen och mötas av några nävar döda flugor.

/Johnny Boy

Frun sa...

Tack för flugorna men INGA fler av den varan! Jag tycker det är märkligt att de inte fastnade i tullen som allt annat gör ;)

Stellan sa...

Frun, jag vill nog inte heller ha fler såna här brev, men roligt som fan var det!
Tack, Lars och Jannica!

BITTERPITTEN sa...

Äsch då ! Det är nog bara den senast flugan ni hakat på.

Lasse sa...

Härligt att dom kom fram utan att tullen la sig i. Var lite orolig över deras eventuella intresse över detta kuvert i flugvikt. Tråkigt dock att några inte klarade transporten. Vi kan lösa det med några nya om ni åker till Kjula någon dag i sommar.

Dasen sa...

Leta reda på en gammal DDT spruta. Jag har en liggande i ladan på landet och den utgör ett naturligt konversationsämne på alla bättre lagårdstillställningar och skulle lyfta garagemiljön till oanade höjder. Lite som Gunnars trevliga Asbestsamling.

Björn sa...

Är du säker på att de är döda o inte bara i vinterdvala.
Lägg gärna kartongen inkl flugor på ett varmt o mysigt ställe, då kanske ni kan få lite kohage känsla redan i januari!

rocket goldstar sa...

Så jävla bra !

Jannica sa...

Varsågod Stellan - slit dem med hälsan :-D