torsdag 24 november 2016

Diskrimineringskväll!

Nån som vet när det är White Friday?

6 kommentarer:

Thomas Grandell sa...

Du är som Anthony Weiner, när det börjar gå bra igen så ska snorren fram för visning.
Slutade du inte med denna sida just för att det blev för mycket skit, själv slutade jag med att besöka den ett par månader innan du la av men har igen börjat läsa vid omstarten. Jag tycker ju om dig i grund och botten men du gör det svårt.

Preben sa...

Det är väl upp till Stellan vad han vill skriva på sin blogg?

Stellan sa...

Hej Thomas, kul att du är tillbaks även om det kanske blev kort...
Rolig jämförelse, jag måste kolla upp den där snubben.

Jag försökte göra lite humor av detta event samt att folk så lätt känner sig diskriminerade eller kränkta, men jag saknar nog den ack så viktiga fingertoppskänslan...

BITTERPITTEN sa...

En vit vecka ibland kanske kan kompensera....Sen har vi ju röda veckan som jämt brudarna tjatar om.

Anonym sa...

☝️️ Bitterpitten.😂😂😂 Lätt att gnälla om att man känner sig åsidosatt men när det väl kommer till kritan, vem fan vill ha ens en vit vecka. "Inget sitter bättre än en stadig blecka, mitt i en vit vecka"
/björnen

Anonym sa...

Jag gillar blandningen med motorer, allvar och skämt, kör hårt Stellan!