fredag 10 februari 2017

Så!

Nu vart det bättre!

13 kommentarer:

Magnus W sa...

Pfft! Typiskt RK-stuk. Takhöjning som vi snackade om förut däremot...

BITTERPITTEN sa...

Efter att ha sett några bilder på Takshoppingens grundare Bill Hines så förstod jag plötsligt allting. Han var bara lite längre än en meter så alla oshoppade bilar såg ut som dumpers brevid honom. Hur funkar det idag när folk med normallängd åker shoppat? Är det platt panna son gäller? Eller får man sänka ner stolen igenom durken ?

Norrland sa...

Den blir skitball, bara bakrutan får vara originalliknande, panoramaruta, inte nån liten ruta från en Saab V4 eller så......

Cronos sa...

Bara svaja vidare till dit garage nu då, å göra samma lika på ditt höghus till Murcla, så det blir lite ordning på holmen...

Anonym sa...

Det var bättre förr säger dom, men denna var tydligen så ful att den fick smaka kaptrissa.
Taksänkning är lite som hockeyfrilla.

/Johnny Boy

Anonym sa...

Hårda ord Johnny boy. Görtufft enligt mig men röven är ju klöven.
THE Rocket from THE crypt.

Stellan sa...

Jo, fan. Cronos och Rocket har ju helt rätt. Klart det ska choppas. Dessa bilar byggdes ju för disponenter med cylinderhatt, och den tiden är ju förbi.

Anonym sa...

Rocketeer, min smak må vara brun men en snygg taksänkning är den du inte direkt avslöjar allt annat är bara löjligt.Enligt min smak.

/Johnny Boy

Björn L sa...

Äh,johnny boy,såna bögerier kan ni hålla på med i sverige,i finland bygger man råa brutalkustoms!

Anonym sa...

björn l förminska inte mig;) ja jag vet att ni bygger brutala roddar/raggarbilar.
Men alltsomoftast när folk choppar så har jag svårt för hur dom proportionerar
sina skapelser.
Lite som med eldsflammor, kanske två-tre stycken som kan lägga flames snyggt.
Oftast ser det bara löjligt ut.

/Johnny Boy

Anonym sa...

Det där med flames är känsligt, Ola thorslund gör förjäkla fina.
På tal om inget så kollade jag på gay galan igår, det slog mig hur befriande roligt de hade. Inte alls så stelt och tråkigt som galor brukar vara.
Rocket

fd Kollegan Björn sa...

Nämen! Int är det så att Björn har städat garaget?

Stellan sa...

Flammor ÄR löjligt! Gaygalor med...